4. september 2012

Cookies med sjokoladebiter



Hjemmelagde cookies som smelter i munnen. Lov til å kose seg på en hverdag også ikke sant?
Disse cookiesene er etter ei oppskrift jeg fant i Hummingbird Bakery boka mi. Genial kokebok som jeg er så glad i. Får liksom ikke feilet når man følger de oppskriftene der.




Hva er vel bedre enn nybakte cookies og en rykende fersk kopp kaffe? Smaker ekstra godt i disse nydelige koppene og skålene fra Kremmerhuset. En ny favoritt her i pantonehjemmet. Et røverkjøp spør du meg *blunkesmil*




3 kommentarer:

  1. nam nam nam :) oi kor lyst eg fikk på kjeks nå.

    Ha ein fin dag.

    Henriette

    SvarSlett
  2. Du altså...her sitter jeg og egentlig skal jobbe så flittig med nettbutikken til ZanZ - også bare forstyrrer du viljestyrken min med fantastiske cookie bilder... Kokeboka ligger på kjøkkenet, jeg har ikke prøvd å bare disse...fikk jeg lyst på? JA!! Fine kopper;-) Fin uke søta, klem klem

    SvarSlett
  3. Hummingbird kokebøkene er herlige; bok nummer 2 ble raskt innkjøpt ja! Men nå fikk jeg et godt tips av deg, så cookies skal lages snart!!! kos deg masse med deilig bakst!

    SvarSlett