25. mai 2010

Kaos om dagen...



Har ikke fått vært så aktiv inne her på noen dager dessverre... :0(
Har vært ei langhelg hos familien til min kjære i Beiarn, med konfirmasjon og kake/matspising deretter. Og nå fram til 4.6 så er det eksamensforberedelser på meg, så kan si det er litt kaos om dagen. Holder også på å forberede guttungen sin barnebursdag på lørdag, også skal jeg på AC/DC konsert på søndagen som jeg gleder meg MASSE til :0)
Jeg og min "knert" skal flytte sammen med min kjære og hans barn i juli, så er en del forberedelser i den sammenheng også.. Tror nok denne sommeren her kommer til å rase unna ja.

Skal forresten bake en Spidermankake til guttungen sin bursdag på lørdag... Det kan virkelig bli spennende. Aldri laget sånn type kake før. Men engang må jo bli den første, ikke sant ;0)
Må få scrappet et kult spiderman kort også til han (Er spiderman fan nr.1 gitt), men lurer litt på hvordan jeg skal lage det. Noen som har noen tips, idéer eller forslag så spytt ut :0)

Tenkte kanskje å lage kun ansiktet på spiderman, siden jeg laget hele figuren på kort til han i fjor, og jeg brukte over 3 timer på det kortet..
Legger ved bilde av ansiktet jeg skal prøve meg på å lage kort av til årets bursdag, og bilde av fjorårets ferdige kort..

Ha en fin kveld!

Klem Jane!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar