10. mai 2012

Vårlig give away...

Snakket om en give away for litt siden, og her kommer en del av den.

Jeg setter så utrolig stor pris på dere alle som titter innom bloggen min og legger igjen små spor etter dere. Blogging hadde ikke vært det samme uten dere, og derfor fortjener dere en liten påskjønnelse :)

Det du kan vinne er dette nydelige armbåndet i gull.




- 1 lodd for kommentar
- 1 lodd for å være/bli følger
- 1 lodd for å linke til give awayen (bruk bildet under).

Du kan altså trekke 3 lodd totalt. Skriv i kommentarfeltet hvor mange lodd du tar.
Vinner trekkes søndag 10. juni. 

(Alle kan bli med enten de har blogg eller ei. Men husk da i såfall å legge igjen en mail adresse som jeg kan kontakte deg på) ;)







85 kommentarer:

  1. Jeg blir med, med to lodd!! Håper ikke det å være førstemann gir meg ulykke ;)

    Klem fra Stine

    SvarSlett
  2. For et nydelig armbånd!!
    Jeg prøver vinnerlykken
    med 2 lodd. God kveld!
    //Lill Therese

    SvarSlett
  3. Åh, det armbåndet var rett og slett superfint!
    2 lodd i min rettning =)

    Ha flotters kveld!

    SvarSlett
  4. Selfølgelig vil jeg være med på giveawayen din - kjempefint armbånd:) Jeg tar 1 lodd for kommentar!
    Ha en fin fin torsdagskveld

    SvarSlett
  5. Det var et nydelig armbånd:-) Jeg vil veldig gjerne være med og trekker 2 lodd.

    Klem

    SvarSlett
  6. Tar gjerne ett lodd :)

    elisabethbergstol@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Så kjekt!
    Jeg er gjerne med 2 lodder :)
    Fjærer er fine :)
    Ha en god kveld!

    SvarSlett
  8. Så fint det var!! Jeg tar to lodd og håper på vinnerlykke.

    Fortsatt fin kveld til deg.

    SvarSlett
  9. Jeg slenger meg med på ett lodd :)

    SvarSlett
  10. Heisann!
    Det var superfint, jeg prøver gjerne lykken med 2 lodd :)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  11. 2 lykke lodd til meg, hadde passet meg perfekt!

    nydlige bilder du deler.
    Ha ein fortsatt fin kveld.

    Henriette.

    SvarSlett
  12. Elsker det!!
    Jeg trekker 3 lykkelodd:)

    SvarSlett
  13. Virkelig nydelig!
    Tar 1 lodd.

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  14. Jeg blir med, nydelig armbånd! To lodd på meg =)

    SvarSlett
  15. Nydelig!!!
    3 lodd på meg!!!
    klem Heidi :)

    SvarSlett
  16. Veldig fint armbånd! :)
    Jeg vil gjerne være med! 1 lodd.
    God helg!:)

    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  17. Foooor ett nydelig armbaand :) jeg vil veldig gjerne være med i trekningen! første gangen jeg titter innom deg! Jeg kommer tilbake, for her var det koselig :)
    trekker gjerne to lodd jeg :)

    God helg :)

    SvarSlett
  18. 2 lodd på meg :)

    Fineste fredagen til deg :)
    klem

    SvarSlett
  19. Jeg trekker 2 lodd :) Ha en fortsatt fabelaktig fredag!! Klemmer

    SvarSlett
  20. 3 lodd før man absolutt logger av her !!!

    !!! nattibatti !!!

    plosella_38@live.com

    SvarSlett
  21. For en kjempefin premie. Må bli med, tar 1 lodd!

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  22. Så nydelig armbånd!! Jeg tar 2 lodd :)
    Har forresten en liten gi vekk inne hos meg hvis du vil være med?

    Ha ei fortsatt fin helg!!

    SvarSlett
  23. 2 lodd.
    Nydelig armbånd :-)

    SvarSlett
  24. Åh, så fint! Jeg er absolutt med, blir to lodd på meg (kommentar + følger via Bloglovin').

    helle.marie@gmail.com

    SvarSlett
  25. 1lykkelodd på denne flotte give-away;) mvh.turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  26. Jeg er med. 1 lodd her. uglylizz78@gmail.com

    SvarSlett
  27. Ååå, nydelig! 2 lodd på meg, kommenterer og følger med google kontaktnettverk:-)

    SvarSlett
  28. 1 lodd håper jeg på!
    Var et skjønt armbånd, og unikt design!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  29. Kjempe flott blogg du har og nydelig armbånd!
    Er gjerne med på denne med 1 lodd :)
    Ha en flott dag!
    -Helene-
    riola@live.no

    SvarSlett
  30. Veldig fint. Det hadda dama digga.
    Ett lodd satses.
    Mvh Samot, tomabjer@online.no

    SvarSlett
  31. For et nydelig armbånd;) prøver lykken med to lodd jeg;)

    Klem charlotte

    SvarSlett
  32. Utrolig nydelig armbånd <3
    Tar to lodd, som ny følger og kommentar :)

    Krysser virkelig fingrene for dette nydelige armbåndet <3

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    SvarSlett
  33. Jeg tar gjerne 3 lodd takk! =)

    SvarSlett
  34. 2 lodd!
    Superfin premie :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  35. Jeg tar med meg to lodd hos deg i kveld.
    Mvh,

    Ole-Martin
    olejen(#)live.no

    SvarSlett
  36. Utrolig flott armbånd!
    Jeg tar 1 lodd :)
    Ha en fin kveld!
    Vibeke ✿ froken_p@live.no

    SvarSlett
  37. Hei på deg!

    Denne må jeg være med på!!!!
    La meg til som følger,
    og deler med over 700 venner.
    Fantastisk flott armbånd som jeg ønsker veldig å vinne!!!!

    Mvh. Guri Marie

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  38. (⁀`⁀) ☆ Jeg trekker 2 lodd..
    .`⋎´☆¸”*°•.☆ Følger og kommenterer.
    ☆¸.*°•.☆ ☆ Har også delt med alle mine venner på Facebook.
    •°*°•.☆ Ett utrolig nydelig armbånd du vil gi bort.. vakkert rett og slett...
    Håper du har hatt en fin helg. I morgen kommer en ny uke,med mange nye muligheter.
    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Stor varm hilsen fra Monica Karin - canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  39. Så fiint :)
    Prøver lykken med to lodd.
    Klem, Lillian

    SvarSlett
  40. 2 lodd på meg :)
    tina.sves@gmail.com

    SvarSlett
  41. Hei, jeg vil gjerne være med! Tar 2 lodd :)

    Hilsen Adine
    thoresen[ætt]gmail.com

    SvarSlett
  42. Nydelig armbånd:)
    Jeg vil gjerne ha 2 lodd:)

    SvarSlett
  43. =)jeg tar et lodd=) ha en fin dag=)

    SvarSlett
  44. Tar et lodd nydelig armbånd
    Sigravda@online.no

    SvarSlett
  45. 2 lodd:) elsker "gull" smykker,dette var nydelig:)
    Janne Kari
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  46. Jeg er med :D
    Har ikke blogg, men deler på facebook :)
    Så da blir det 2 lodd på meg :D
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  47. For et nydelig armbånd:)
    Jeg er med og trekker 3 flotte lodd.
    Får håpe jeg er like heldig som du var hos meg:))
    Klem Veroncia

    SvarSlett
  48. Hei :)
    Jeg blir med, med to lodd.
    Hilsen
    Edyta (edytaaa.d@gmail.com)

    SvarSlett
  49. Nydelig armbånd! Jeg tar 2 lodd og håper på vinnerlykke :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  50. Jeg tar gjerne ett lodd:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  51. Nydelig! Jeg tar to lodd. Bli gjerne med på give away på bloggen min også:)

    SvarSlett
  52. Så nydelig! Hadde vært supert å vinne :-)
    1 lodd for meg!
    (fannydeak@hotmail.com)

    SvarSlett
  53. To lodd til meg! :D Fy søren så fint det var!
    henriettewu@gmail.com

    SvarSlett
  54. For et nydelig armbånd. Jeg vil selfølgelig være med og prøver lykken med 3 lodd :)

    SvarSlett
  55. ett lodd, kjempefint armbånd!
    sandra_a_96@hotmail.com

    SvarSlett
  56. 2 lodd til meg, følgar og kommentar. Beste helsing Helene (mail: eneleh79@hotmail.com)

    SvarSlett
  57. Hiver meg så klart med!
    Satser på vinnerloddet med et lodd :)

    Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
  58. En nydelig og veldig delikat armbånd. God smak! Jeg skriver meg gjerne på med ett lodd!

    Mvh Katerina
    serenity-kat@hotmail.com

    SvarSlett
  59. Ett lodd til meg, håper på et lykkelodd :)

    hanneob@live.no

    SvarSlett
  60. Kjempefin giveaway!! Jeg blir veldig gjerne med med to lodd! Du er også velkommen til å bli med på giveawayen vår, hvis du har lyst, vinn gavepakke verdi kr. 704,- Ha en strålende dag! Bloggklem Franciska (fmj@broadpark.no)

    SvarSlett
  61. For ett utrolig fint smykke! Ett lodd til meg Mvh Kjersti (kj_nordstrom@hotmail.com)

    SvarSlett
  62. For et vakkert armbånd, og en sjenerøs premie! Jeg vil svært gjerne være med, og tar 1 lodd for kommentar. Ha en fin kveld og helg!

    Mvh
    privatrett ætt hotmail.com

    SvarSlett
  63. Hei. Virkelig et vakkert armbånd, dette vil jeg gjerne være med på, tar 3 lykkelodd (kommentar, følger og link)
    Ha en fin fredag.
    Elizabeth.

    SvarSlett
  64. Det armbandet var heilt nydeleg! Tar eit lodd, og håpar på det beste! (:

    SvarSlett
  65. med :)
    emiliedalan@hotmail.com

    SvarSlett
  66. Så fint armbånd! To lykkelodd på meg!

    Takk for koselig kommentar på bryllupsinnlegget:-)

    Lykke til med bursdagsfeiring!

    SvarSlett
  67. Kjempefint! Jeg er gjerne med med ett lodd:)

    SvarSlett
  68. Hei!Jeg prøver lykken med 1 lodd! alinaene20@yahoo.com
    Klem fra Alina

    SvarSlett
  69. Deltar med 2 lodd :)

    Ha en strålende dag!

    Mvh
    Stina H
    stina_rule@live.no

    SvarSlett
  70. Jeg deltar med 2 lodd og krysser fingrene for flaks (får håpe at bursdag dagen før trekning hjelper på hellet!)

    SvarSlett
  71. Men så fint armbånd det var!!! Uhell i kjærlighet, men håper det blir hell i spill! :) Deltar og satser med 2 lodd :)
    Mvh
    Karolina
    taraskaite.karolina@gmail.com

    SvarSlett
  72. Hei :-)

    ❤ Nydelig armbånd, vil gjerne være med i trekningen.
    Takker ja til 2 stk lodd.
    Ha en riktig GOD HELG! ❤

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  73. Prøver lykken med 2 lodd og krysser fingrene :D
    Utrolig fin premie :D

    tomkgreen@hotmail.com :D

    SvarSlett
  74. Jeg tar gjerne 1 lodd på den flotte premien din ;)
    Mvh Nina
    ninasjoevold@gmail.com

    SvarSlett
  75. Jeg tar 2 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  76. Jeg er gjerne med og trekker 3 lodd,
    http://konkurranseblogg.blogspot.no/2012/06/vinn-gullarmband.html

    Klem

    hilde.moholt(a)gmail.com

    SvarSlett
  77. Hei! Jeg trekker 2 lodd for kommentar og link på bloggen min. Tipser i samme slengen om gavedrysset på min egen blogg som går i disse dager. :)

    SvarSlett
  78. Hei! Hiver meg med i give away`n din helt i siste liten!!! Og prøver lykken med 2 håpefulle lodd!!! Legger meg til som følger,og gleder meg til fortsettelsen!!! Ha en flott søndag!! Mvh. Ruth

    SvarSlett
  79. Så fin gave , jeg er med ,,i siste liten,,
    2 Lodd på meg.
    Marit.

    SvarSlett
  80. Hei, hei! :-)

    Jeg vil veldig gjerne delta, og trekker 3 lodd. Har ikke egen blogg, så legger linken på Facebookveggen min i stedet.

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett