13. oktober 2010

Middagstips; Laksewrap med byggris.



I dag prøvde vi noe nytt og spennende til middag. Min kjære synes dette hørtes litt spesielt ut tror jeg, men han spiste nå middagen som han fikk servert ;0)
Fant et tips bakpå pakka med byggris om laksewrap. Har aldri prøvd byggris før, og heller ikke laks i wrap. Men med litt småjusteringer og mine egne modifikasjoner, ble det faktisk kjempe godt :0)
Jeg brukte laksefilet naturell, krydra det litt med sjømatkrydder (kjøpt på rema1000), satte den i ovnen i 20 min, mens jeg kokte byggris med litt buljong.
Hadde laks, rømme, byggris, salat, tomat og agurk i wrap. Voila...middagen servert. Min jr. synes dette var kjempe godt tror jeg, for han spiste med stor giv. Kanskje et tips til småtroll som ikke er så glade i fisk, og som synes det er kjedelig å spise det på den tradisjonelle måten ;0)

2 kommentarer:

  1. Byggris. Det har ikke jeg prøvd heller. Er det grovris eller av Bygg. Spennende.

    Og innlegget under om resirkulering. At de kommer på det sier jeg bare :) Morsomt.

    Mine julestrømper kan jo bli litt guttegreie. De liker å være litt kulere enn jentene. Moro å prøve noe morsomt.

    Ønsker deg en spacende god helg.

    Klem
    Randi

    SvarSlett
  2. hmm, ingen dum idé... selv er jeg ingen fiskeelsker men dette hørtes faktisk godt ut!

    nyt dagen

    klem beate

    SvarSlett