12. desember 2010

JULEFERIE!!!



Nå kan jeg endelig være mer på nett og tilgjengelig her i blogglandia. Endelig har jeg fått levert den hersens eksamen, og har derfor tatt JULEFERIE av alle ting... Oooooh, som det klinger godt i mine ører.
Tusen andre ting jeg hadde lyst til å gjøre i forrige uke når jeg satt med eksamen, men nå som ferien har begynt og jeg har fått senka skuldra litt så må jeg si at jeg føler meg helt pumpa for energi. Den energien jeg hadde igjen ble levert sammen med eksamen tror jeg. Er heldigvis ferdig med alle julegaver, og det meste av mat innkjøp til jul, så slipper det stresset i allefall. Tenkte å kose meg med baking, julemusikk og litt annet julekos framover nå, og bare stresse heeeeelt ned. Det trengs virkelig kjenner jeg. Ååååh som jeg gleder meg til jul! :0)

Ha en flott 3. søndag i advent alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar