7. mars 2011

Mandag!!




Sitter her og leser meg igjennom alle sine skjønne blogger her i blogglandia med en nytraktet kopp kaffe. Mmmm... Deilig start på en mandag. Har studiedag i dag så skal til blodbanken etterpå faktisk. Har meldt meg som blodgiver. Ble veldig inspirert etter at jeg leste boka "Sammen til verdens endre - en kjærlighetshistorie" samt "Regines bok". Dette var bøker som virkelig gikk inn på meg og har gjort at jeg tenker anneledes på verden, og de rundt meg. Man må virkelig nyte de dagene man har her på jorda (høres litt frelst ut der kanskje..men laaangt derifra), og jeg synes det er viktig og si til de man har rundt seg av familie og venner at man er glad i dem, og at man er der for dem og bryr seg om dem. Si det gjerne hver dag :0)
Det var dagens lille inspirasjon/motivasjon fra meg.

I går "feiret" vi fastelaven her med fastelavensris (Som forøvrig kom på bordet lørdag ettermiddag, og ble hivd ut døra så fort vi stod opp søndag morgen pga allergi. Trodde det gikk greit og ha de inne så lenge de ikke stod i vann og begynte å sprette ut jeg..men neeeeida. Alle nøs, ble snørrete osv her, så de måtte bøte med livet ganske raskt dessverre..Alternativet da ble en smule dårligere, men av mangel på andre type kvister ble fjæra plassert i ei lita potte. Hehe), og boller med vaniljekrem såklart. Nam nam!! Vi måtte jo også få med oss 5 mila selv om været var strålende ute... Olala, for ei spennende 5 mil. Alle satt og heiet i sofaen, voksne som barn, og var like spente. Heldigvis så vant vi jo gull som vi hadde håpa på :0) Gikk ut og fyrte opp bål med ved oppi kulegrillen og grilla pølser.

Ønsker alle en kjempe flott mandag. Må straks stikke til blodbanken jeg. Men vi snakkes plutselig igjen. Hyggelig med alle som titter innom bloggen min og legger igjen en liten hilsen.
Klem klem.

1 kommentar:

  1. Hei, -og tusen takk for hyggelig kommentar!
    Så flink du er som har blitt blodgiver! Ønsker deg lykke til, og håper du får en finfin uke!
    ELSKET forresten de supersøte steltonkannene du hadde i ett innlegg lenger nede her! MÅ HA!:D

    Klem

    SvarSlett