5. februar 2012

Familiehelg



Denne helga her har vært en skikkelig koselig familiehelg. Men familiebursdag i går, og kosedag i dag var familiehelgen komplett :) Dog to småtasser i huset som har fått feber i dag, men vi har kosa oss med film og nybakte kanelboller.



L som eneste pjokk som var frisk ble med meg på en skitur i det nydelige vinterværet i dag. Endelig hadde temperaturen gått litt mer ned mot "normalen" og man ikke frøs ihjel i det man kikka uttafor døra. ;)

Har fått litt tid til litt interiør og grafisk relaterte ting i helga også. Oh lykke sier jeg bare. Det har virkelig vært savnet. Har fått tatt litt interiørrelaterte bilder også som kommer utover i uka som kommer. Nå skal siste rest av helga nytes før det er ny ukesstart (og den uka fyker sikkert unna i en rasende fart som den alltid bruker å gjøre).

6 kommentarer:

  1. Høres ut som en perfekt helg! De bollene ser bare fantastisk gode ut! Har prøvd meg på de der, men får ikke til å flette de skikkelig, hehe :)

    God bedring i huset!

    Ha en fortsatt fin søndag!

    Klem Lene

    SvarSlett
  2. Høres ut som en fabelaktig helg!
    klem

    SvarSlett
  3. Høres ut som en fin helg:)
    Deilig med ski og kanelboller ♥

    Ha en fin fin uksstart, og jepp, den fyyyker nok unna:)

    SvarSlett
  4. Hørtes ut som en herlig helg d! Gleder meg til å se bildene som kommer utover i uka!

    Fiin uke til deg!

    SvarSlett
  5. Så koselig skibilde- har ikke fått kommet meg på ski denne vinteren enda og det savner jeg. Men for noen kanelsnurrer sier jeg bare - de så nydelige ut!! Du skal ikke dele oppskriften med oss andre da...? Eller innvitere på kanelsnurrslaberas kanskje...;-)
    Du var savnet på lørdag skjønne frøken!! Fin uke til deg, klem klem

    SvarSlett
  6. Mmmmm....deilige kanelsnurrer!!
    Så deilig med skitur! Her har vi vært inne hele helga med sykdom, og inne er vi stadig gitt...
    Nå ser det ut som spysjuk frøken holder på salte kjeks, krysser fingrene for det!!
    God bedring til sjuklingene dine :)
    Klem fra Barbro

    SvarSlett