16. desember 2012

Julegaveinnpakking



I går ble de aller siste julegavene kjøpt inn. O lykke sier jeg bare. Det er deilig å tenke på det at jeg er ferdig med julegaver for i år. Bruker alltid og være ganske tidlig ute, men i år tok det altså litt lengre tid. Men nå er de i boks og ikke minst pakka inn. I love it!


Årets innpakking består av gråpapir (både i grått, rødt og sort), hobbyperler i hjerte eller stjerneform, naturhyssing og litt gull (glam er viktig vettu) *smile* også må man ha med en dæsj rødt.





Idéen om å perle stjerner/hjerter og feste på pakkene så jeg på en eller annen blogg, men husker ikke i farten. Mener ganske sikkert at det var Elisabeth Heier sin flotte blogg jeg fant inspirasjonen fra. (Men er dette feil info så rett meg gjerne). 

(Sorry ikke fullt så bra bilder. Men måtte ty til mobilen i dag)





6 kommentarer:

  1. Veldi kult med perlepynten! God søndag til deg :)

    SvarSlett
  2. Så koselig med perlepynt. Det ble skikkelig fint.

    Gode ønsker fra Annfrid

    SvarSlett
  3. Så koselig du har pyntet! LOVE IT!

    Beklager at jeg bruker evigheter mellom besøkene mine, men jeg ser at tiden ikke strekker til i julestria.

    Jeg skal hjem til mor og far julaften og har ikke tenkt å flytte ut igjen før tredje dag jul *fnis* Vi har så mange koselige og gode tradisjoner mine søsken og foreldre at jeg tviholder på de så lenge jeg kan. Regner med at nye tradisjoner kommer fort nok, så fort man skal feire sammen med mann og barn.

    Hvis jeg ikke rekker innom deg før jul, ønsker jeg deg en fortryllende og magisk jul,

    Juleklem fra
    -Maia

    SvarSlett
  4. Sånne perler er "hot" her i huset også for tiden; storesøster har høy produksjon :) Ønsker deg og dine en fortsatt finfin romjul :) Klemmer

    SvarSlett
  5. Å nå skulle jeg ønske eg hadde hatt tid til å titte innom deg før jul! Så fine julegaver :-D Mine fikk så vidt papir på seg i år ;-) Men jeg kommer sterkere tilbake!! Godt nytt år til deg. Klem

    SvarSlett
  6. Jeg oppdaget deg som ny følger av bloggen min - veldig koselig! Og da måtte jeg jo stikke innom og se hvor du "kom fra". Koselig blogg. Og dette innlegget minner meg om at jeg i 2013 SKAL være tidlig ute med både gavekjøp og innpakking. Da kan man jo kose seg med arbeidet.
    Pludrehanneklem

    SvarSlett