21. januar 2015

Nydelige vinteren


(Noen av disse bildene ble veldig kornete pga at fotografen trykka noe vanvittig på innstillingene (les; gubben) og det var vanskelig å ta bilder pga tåken som var på morgenen).

På søndag koste vi oss med pilketur. Det er to år siden jeg pilket sist men er det noe jeg synes er avslappende så er det det. Sitte der med pilestanga og ikke tenke på noe, bare nyte det nydelige været og stillheten. Jeg fikk til og med fisk jeg som aldri har fått fisk før. Det var faktisk den største abboren av alle vi dro opp den dagen. Det synes jeg var ekstra moro å gni inn ettersom broren til gubben er en over gjennomsnittet god og ivrig fisker.



Bålkos hører jo med når man er på tur, og flinke kokken (gubben) lagde en nydelig gryte på bålet.


Naturen skaper sitt eget kunstverk. Nydelig!


Den største her er min, og den dro jeg opp to minutter etter at jeg "slengte ut" magotten. Det får jeg si er flaks ;)


Guttungen koste seg med ski på isen. Han hadde ikke tålmodighet til å sitte i ro for og pilke.




1 kommentar: