31. juli 2010

Hjemmelaga Moussaka


I går var vi på besøk hos min mor, og vi satt der 6 voksne som skulle prøve og komme til enighet om hva som skulle lages til middag... Etter litt spøking frem og tilbake om både froskelår, tibetansk indrefilet med fløtesaus og stude apekatter med rumpa i været, kom vi fram til enten Lasagne eller Moussaka. Da trumfa jeg igjennom min mors hjemmelaga Moussaka. Den er bare såååå god <3
Den tar litt tid å lage, men guuuud så godt den smaker.
Hun hadde også baket tomatbrød som vi spiste til Moussakaen, og det var virkelig godt. Anbefales :0)


Oppskrifta er henta fra denne boka:

Den er med noen moderasjoner i forhold til den originale oppskrifta. Brukt løkpulver bl.a i stedet for løk for jeg og min samboer spiser ikke løk nemlig. (Ja, jeg VET vi er sære....thihi).

Ønsker alle en kjempe flott lørdag.

Klem Jane.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar