12. august 2010

Hatha Yoga


Tenkte jeg skulle prøve noe nytt og annerledes, og ble anbefalt Yoga av min PT på Elixia. I dag var jeg med på min første time, og jeg må bare få sagt en ting: Yoga er sterkt undervurdert. Det var skikkelig bra trening, selv om det ser skikkelig merkelig ut, og man står for det meste og bøyer og tøyer, strekker seg o.l For meg som sliter med ryggplager og bekkenløsning, var dette genial trening. Dette må prøves mer :0)
Timen jeg var med på het hatha yoga, og det er følgende:
Hatha Yoga
En dynamisk og fysisk form for yoga hvor balanse mellom kropp og sjel skapes gjennom bevegelse, åndedrett og konsentrasjon
.


(Bildet er lånt fra wellness-springs.com)

2 kommentarer:

  1. Jeg vurderer om jeg skal dra meg på noe yoga jeg også.. men det får vel vente..som alt annet. Hehe. Ja da har vi det ganske likt, jeg føler absolutt ikke jeg har hatt ferie, så denne vinteren kan bli spennende. Jeg går faktisk bare på videregående. Jeg ble syk når jeg gikk i 10. så kunne ikke fortsette. Så nå prøver jeg på det da :-)
    Hva studerer du da?
    Ønsker deg en fin ettermiddag og kveld.
    Hilsen fra BlandetLOft

    SvarSlett
  2. Bra du fortsetter på skolen og får gjort det ferdig da :0)
    Jeg studerer grafisk design ved NKF i Oslo. Kjempe spennende og morsomt studie.

    Takk i like måte :0)
    Klem klem

    SvarSlett