12. august 2010

Forever 21

Sittet å vinduskikket/shoppet på forever21.com og fant jo selvfølgelig masse masse fint. Men guri så billig det er for klær og stæsj der i forhold til i Norge. Må nok få sendt inn en bestilling i løpet av høsten tenker jeg meg ;0)
En venninne av meg har shoppet litt derfra, og er kjempe fornøyd :0)

Her er noe av det jeg fant som jeg har lyst på:

Øredobbesett til $3.80


Ringer $4.80


Belte $6.80


Kjole $22.90


Kjede $4.80


Vintage perlekjede $6.80



Kjole $22.80


Vintage kjole $24.80


Kjole $26.90


Kjole $27.80


Vintage ugle kjede $6.80

2 kommentarer:

  1. Oi, her var det mye fint! Likte spesielt smykkene godt :)
    Tusen takk for koselige og oppmuntrende hilsener fra deg! Det varmer godt her jeg sitter i sofaen...og sitter...og sitter ;)
    Ha en strålende helg!
    Klem fra Barbro

    SvarSlett
  2. Ja, de har kjempe mye fint der. Også koster det så og si ingenting. 26 kr for et kjede som koster fra 150 kr og oppover her. Det liker vi :0)
    Skjønner dagene blir lange og kjedelige, men men....bra det er utover høsten nå da så kan man virkelig nyte dagene inne mens det pøser nede ute. Lage seg en god kopp te og kanskje se en episode eller to av yndlingsserien, eller lese ei bok/blad ;0)
    Takk i like måte :0)

    Klem klem

    SvarSlett