4. august 2010

Iskaffe i solveggen



I dag titta endelig sola fram igjen for fullt. Trodde den hadde glemt at det fortsatt var sommer jeg, og reist sin vei.
Da passa jeg på å ta med meg det nyeste nummeret av Bonytt og en iskaffe og satte meg i solveggen. Kjempe godt å slappe av i solveggen med litt Jamie Cullum på iPhonen i bakgrunnen.

Fikk også gjort litt nytte for meg ute i sola i dag. Plukka faktisk 4 liter med solbær. Synes det var ganske bra jeg på to små busker :0) Tenkte å kanskje prøve meg på å lage solbærgelé eller liknende. Aldri gjort det før men...hadde vært moro og prøve.

Fant også noen villbringebær som jeg tredde på et strå.

Alt i egen hage faktisk :0)

3 kommentarer:

  1. Hei på deg!
    Ja, det gjelder å benytte enhver anledning når solen titter frem, for det er jo fortsatt sommer...:o) Så flink du har vært som har plukket bær og fått syltet. Selv har jeg plukket en del solbær, rips og stikkelsbær, men enda ligger de i frysen, klar for videre behandling...;o) Litt mer bringebær har jeg også - klar for å bli rørt - mmmm....

    Ha en fortsatt fin dag!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  2. Hei :-)
    takk for den fine kommentaren! Har og stor tro på at det blir genialt med de store skapene!! :-D endelig skal støvsuger, vaskebøtte og alt annet få god plass! herlig med selvplukka bær. Skal en tur i marka med svigermor å plukke neste uke jeg :-D
    God helg!

    SvarSlett
  3. Takk i like måte Kristine :0)

    SvarSlett