14. november 2010

S.Ø.N.D.A.G



Gratulerer så mye med farsdagen alle fedre!!
Her startet dagen ganske tidlig som den vanligvis gjør. Vi stod opp å så litt på tv, før jeg kokte kaffe og alle unga ropte ut i kor til far i huset: "Gratulerer med farsdagen", og han fikk gavene sine. I pakkene lå det ullstrømper, to moods of norway boxere og en termoskopp fra Bodum. Tror han ble riktig så fornøyd jeg :0)

Skal ta med unga på kino i dag for å se på "Grusomme meg". Den har de mast om å få se en stund, så nå må vi komme oss av gårde før den slutter å gå på kino. Må innrømme at mor selv gleder seg til å se den filmen. Er ganske glad i slike animasjonsfilmer, og etter å ha sett traileren, så ser den ganske så morsom ut gitt :0)

Må komme oss ut i det nydelige vinterværet i løpet av dagen også.
Ha en kjempe flott søndag alle sammen.

2 kommentarer:

  1. Denne filmen er kjempebra! Saa den for en stund tilbake i 3D og jeg ble veldig positiv overrasket :)

    Takk for fine kommentarer hos meg <3
    Nyt resten av sondagen
    klem Nina

    SvarSlett
  2. Høres ut som en perfekt farsdag. her også har vi bare slappet av, ut på tur og se på hvor langt de har kommet på huset, og hatt middagsgjester :)

    Ha en fin søndagskveld

    Lene :)

    SvarSlett