12. november 2010

Snøen har kommet

Natt til i dag lavet det ned, og når vi stod opp i dag var det et nydelig hvitt dekke ute. Må innrømme jeg fikk litt julestemning da.
Kjenner den begynner å komme sigende :0) Det liker jeg veldig godt. Ikke hatt julestemning på så mange år at jeg kan ikke huske sist. Ser fram til å begynne med juleverksted, baking, og selvfølgelig se på tre nøtter til askepott på julaften. Det er såååå koselig :0)

Nå er endelig helga her, og vi skal kose oss ute med unga i helga. Lage snømann, snølykt osv. Det skal bli koselig :0) Leverte oppgaven på skolen i dag, så da kan jeg virkelig ta helg med god samvittighet. Læreren var veldig fornøyd, og meg med.

Viser dere noen nydelige bilder fra weheartit så kanskje dere andre kommer i litt førjulstemning også (dere som ikke allerede er det).

Nå blir det snart gullrekka, godis og en iskald carslberg på meg tenker jeg meg.
Ha en fin fredag alle sammen.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar