20. mai 2011

Da var det endelig helg.



Endelig kom den etterlengtede helga. Har levert min aller siste oppgave i dag som student. Nå gjenstår bare mappeinnlevering og eksamen, så 15. juni er jeg ikke lengre student. Det skal bli så deilig :0)
Har hatt en liten mini feiring i ettermiddag med min kjære. Ble en bedre middag med biff, potetbåter og bernaise saus. Resten av kvelden blir det bare sofa, tv, godis og noen episoder av Brothers & Sisters på tv´n før det blir senga. Sliten etter noen veldig hektiske og slitsomme uker nå kjenner jeg. Har skjedd så mye i det siste at jeg rekker nesten ikke innom blogglandia. Men nå til uka så skal jeg kun sitte hjemme å jobbe, så da rekker jeg nok innom en gang innimellom ;0)

Satt forresten å kikka innom ideas to steal sine sider, og kom over denne sinnsykt kule restauranten. Kjempe kult interiør, og da må jo maten smake deretter også ;0) Hvis du vil inn å kikke mer, kan du gjøre det her.
(Bildene er lånt fra Ideas to steal sine sider).

Ønsker alle en kjempe flott fredagskveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar