19. august 2011

Ny header og nytt bloggnavn



Etter mye om og men, og lengre tid i tenkeboksen fant jeg endelig ut et fungerende bloggnavn. Har liksom slitt en del med å finne på noe som jeg syns fungerte, og nå kom endelig tidspunktet da jeg fikk bestemt meg. Jeg valgte noe som er helt enkelt og greit igrunn, og veldig beskrivende med tanke på meg. Pantone farger er noe jeg jobber med daglig, og er blitt en del av meg. Jeg elsker design, og pantone farger er jo mye brukt i design, derfor pantonejane. Nummer og farge på min pantone farge er noe internt, men alikevel beskrivende på meg for de som kjenner meg ;0)
Da ble det nytt bloggnavn og en ny header på meg gitt.

(Bildet er lånt fra weheartit).

1 kommentar:

  1. Så fint det var blitt her inne da, Jane:-) Takk for fin kommentar! Den Bobbi Brown Foundationen var ganske lett å påføre tror jeg, men foundation for meg viser seg å ikke være noe. Føler huden blir blank og stygg utover dagen... Endte opp med matt pudder av alle ting:-) God helg til deg! Klem far cecilie

    SvarSlett