19. august 2011

Sorte detaljer i interiøret



Sukkertøy for øyet har en morsom fargeutfordring inne på bloggen sin nå. Sort i interiøret eller klesskapet. Jeg har vært inne i en lengre anti sort periode da jeg følte det tok helt overhånd en stund, og i fjor gikk vi over til et ganske så lyst og nøytralt interiør, med fargeklatter her og der som f.eks puter, pledd, duker, diverse pynt osv. Når jeg leste om denne utfordringen inne hos Sukkertøy for øyet så lurte jeg på; har vi egentlig så mye sort i interiøret lengre da...hmm.. *tenke tenke* Og ja, det har vi jo flust av egentlig. Hele kjøkkenet er stort sett preget av sort. Kjøleskap, oppvaskemaskin, kjøkkenapparater osv er alt sort. Så ja, vi har jo fortsatt en del sort, men akkurat passe spør du meg.
Her er mitt bidrag i fargeutfordringen:





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar