2. oktober 2011

Poppin' Sunday




(Denne snacksbollen har vært godt brukt. Kjøpt for lenge siden hos Kremmerhuset, men en absolutt favoritt her i huset. Har også tilhørende peanøttbolle og smått & godt)

Helga ble ikke helt som planlagt. Var spådd knall vær og 22 grader, men har i stedet vært skikkelig høstvær med tåke og regn. Har vært god temperatur men utehelga som jeg hadde planlagt ble litt amputert. Godt man kan å kose seg læll.
Har akkurat kommet hjem fra en hyggelig grilltur ved Hurdalssjøen, og nå er det klart for filmkos og popcorn sammen med unga. Innekos i regnværet på en søndag passer utmerket.
Hva har dere brukt helga deres til?

Ha en fortsatt flott søndags ettermiddag og kveld.


- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. hei. i forbindelse med bloggtreffet vil jeg komme i kontakt med deg og spør noe jeg helst vil at skal gå over mail. kan du sende mailadressa di til meg so fort som mulig.det haster.mvh J/lykkelee
    hannah@aaholm.com

    SvarSlett
  2. Heisann. Prøver å sende deg mail jeg, men får ikke til å sende den til deg. Aner ikke hvorfor. Du kan sende meg mail på jane_elisab_eriks@hotmail.com hvis du vil :0)

    SvarSlett
  3. Hei på deg!
    Så utrolig deilig med popcorn! Jeg har gjort minst mulig denne helgen, jeg og mannen kom nettopp hjem fra kino. Det er så godt å være kjærester iblant!

    Nyt kvelden!
    Klem

    SvarSlett
  4. lykkelee: Har sendt deg mail nå ;0)

    SvarSlett
  5. Der minte du meg på at jeg har popcorn i skapet!Juhu!

    Ha en finfin kveld!

    Klemmer fra Silje

    SvarSlett