3. november 2011

Gleder meg!!



Hit skal jeg i dag å treffe masse andre flotte bloggedamer. Det gleder jeg meg veldig til :0) Da satser jeg på at jeg kommer i skikkelig førjulsstemning, og får masse ny inspirasjon. Kamera må jo selvfølgelig bli med på tur, og denne gangen må jeg være mye flinkere til å bruke det :0)

Gleder meg til å treffe igjen alle dere herlige bloggedamer jeg traff på forrige bloggtreff, og masse andre "nye" bloggere jeg ikke har truffet enda.
Strålende dag til dere alle sammen.

6 kommentarer:

  1. takk for i går! håper du kom deg hjem uten at posen revnet :) ha en deilig helg!

    SvarSlett
  2. Hei hei! Tusen takk for igår! Var kjempekoselig å hilse på deg :) Tiden gikk plutselig ifra meg, men sånn er det. Lampen er forhåpentligvis hel :) Den skal snart henges opp og det kommer selvklart et innlegg!

    Ønsker deg en super helg!

    Klem Lene

    SvarSlett
  3. Jeg håper dere kosa dere masse!

    Fabelaktig fredagskveld til dere! Her blir det kylling-enchiladas og ett glass vin i sofaen. Mannen rakk hjem før jeg sovnet i dag. Så nå skal tven av og vi skal bare prate og kose oss.

    Smil og klem

    SvarSlett
  4. Hei frøken Jane! Takk for koselig kommentar på bloggen min. Det var så hyggelig å møte deg, synes virkelig vi fant tonen:-) Skal ikke se bort ifra at jeg tar kontakt ang akutt mac-hjelp her! Nå skal jeg lese meg litt nedover bloggen din her:-)
    Ønsker deg en strålende fin helg, klem fra Karlotte

    SvarSlett
  5. Kan tenke meg dere kosa dere masse hos Hviit, og at du kom hjem med masse flott! Antar vi får en titt ;)

    Ønsker deg en supergod helg - kose deg masse!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett