5. desember 2011

Hviit ønskeliste nr 3

Slenger meg med på hviit sin 3 ønskeutfordring. Kanskje jeg har vinnerlykken med meg denne gangen ;)

På min ønskeliste denne gangen finner dere Tine K keramikk, Tine K lampe, By Nord sengetøy (junior) og pute samt en nydelig mano kopp :) 

Jeg ser at jeg har fått en del nye følgere fra utlandet. Kjempe koselig. Jeg får ikke til å legge til google translate fordi den fungerer ikke lengre får jeg opp. Men da får jeg heller begynne å poste innlegg på både norsk og engelsk :)



A norwegian interior shop called hviit has a challenge going where you can post a wishlist on your blog. She draws a random winner who gets one of their wishes at the end of each week. This is how my wishlist looks like this week. 
Tine K ceramics, Tine K lamp, By nord bed set, and a mano cup.

I see that I´ve got some new followers from abroad. How exciting :) Hope you will enjoy my blog. I know I enjoy each and every comment from you guys :)

3 kommentarer:

  1. Heisann..
    Så fin ønskeliste du har.. Mye fint som det er vanskelig å sette opp en prioriteringsliste på..
    Trivelig at du vil delta på min lille give away.
    Ha ei flott adventstid.
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  2. De har så mye fint. Jeg skal sette opp ønskeliste til min kjære.....kanskje har jeg vært snill nok i år he he.
    God natt
    Randi

    SvarSlett
  3. Fiiin øsnkeliste!
    Akkurat som jeg skulle skrevet den selv, hehe;)

    Ha en fin dag ♥

    Klem line

    SvarSlett