16. mai 2012

Forberedelser

I dag er den store dagen for forberedelser. Huset er vasket, bunader, skjorter, dress og penklær hengt fram til lufting, 17. mai muffinsene står i ovnen og snart skjortene ferdig strøket. Vi begynner å bli klare..klare til å rope "Hipp hipp hurra" i morgen (eller forsåvidt ikke jeg da jeg har fått et eller annet med stemmen som gjør at det kommer ikke ut en lyd. Er så vidt jeg får hvisket, så da får jeg heller "rope" hipp hipp hurra med tegnespråk da) *smile*


Mellomste pantonegutten kom hjem til mamma´n sin med en stor nydelig bukett med hvitveis. I tillegg hadde han flettet et flott 17. mai bånd på skolen som vi knyttet rundt "vasen" (som er en hermetikkboks)

I morgen skal vi kose oss med is, brus, pølser og mer til. 
Vil derfor ønske alle en riktig flott 17. mai feiring i morgen.



4 kommentarer:

  1. Såå snill han er mot mamma'n sin da! ^_^ Lykke til med siste innspurt. Håper dere får en fin dag i morgen! :)

    SvarSlett
  2. Så koselig med blomster fra vesla :)

    Ønsker deg en fin 17. mai! Koos deg og nyt morgendagen. Her har jeg en pause i pakkinga, for manchester kaller!

    klemmer!

    SvarSlett
  3. Hei:) så skjønt med hvitveis& hjemmelaga 17 mai bånd:) håper stemmen& formen din kommer seg raskt!!!! Klem:)

    SvarSlett
  4. Herlig bilde, likte særlig blikkboksen jeg da:) Så flotte kreative kort du lager, slike er alltid stas å få, synes ihvertfall jeg:) Håper formen din er bedre og 17 mai var knall, med og uten rop:)

    SvarSlett