19. mai 2012

Bryllupskort

Tenkte jeg skulle vise fram et bryllupskort jeg laget her om dagen. Laget det i samme fargetoner som dåpskortet, siden bryllupet og dåpen er på samme dag og for samme familie.


Selve kortet er brettet etter en origami "oppskrift" jeg fant på nett. Måten kortet er brettet sammen på gjør at det blir en liten lomme både foran og bak på kortet, slik at man har plass til å legge et kort nedi med tekst på, og gavekort på baksiden som vi skal gjøre.


Bildet er printet ut på vanlig ark fra printeren og sydd fast til kartong (bazzill). (Her skjult av hensyn til personvern). Skriften er håndskrift, samt en bokstav i kartong som er dekororert med sølvfolie.





Inni kortet laget jeg en tag som er dekorert med papirserviett/doilie, skrevet tekst på (som her er skjult), og pyntet med bånd og et sølvhjerte.

Har ikke vært i form siste uka, derfor har det ikke vært den helt store aktiviteten her inne for meg. Begynte forrige helg med sår i halsen og stemme som var litt av og på. På onsdag ble stemma heeeelt borte og det kom tilslutt ikke ut en lyd. Har nå gått stemmeløs siden onsdagen og har feber litt av og på. Aner ikke hva dette er for noe, men håper/satser på det snart går over. Jeg hater å være syk, men jeg må nok krype til korset og slappe av for å bli fort frisk igjen.

Ha en fin dag alle sammen!

7 kommentarer:

  1. Så flink du er! God bedring!

    SvarSlett
  2. Kjempefint kort!!
    Du er jo skikkelig proff du:)
    Er så koselig med slike hjemmelagde og personlige kort ♥

    Håper du snart blir frisk, GOD bedring:)

    SvarSlett
  3. Så flott! Blir sikkert satt stor pris av hos mottakar!
    God betring!

    SvarSlett
  4. Det var et vakkert kort - heldige mottagere!
    Masse god bedring til deg :)

    SvarSlett
  5. Så flott! Du er flink;)

    Pssst: Du har vunnet inne hos meg, ta en titt og se hva du vant;))

    God bedring;)

    SvarSlett
  6. Heisann!

    Kan du sende meg adressen din, så jeg får sendt deg premien du har vunnet?

    monicamarstein(at)gmail.com

    Fin mandag!
    KLEM

    SvarSlett
  7. Så nydelig! Flink du er, Jane:-) Og den bursdaggaken til mellomste hørtes helt syk ut! 12 timer! Jeg hadde besvimt. Det er mamman sin det.. Klem fra Cecilie :-)

    SvarSlett