25. mai 2012

Nydelige sommerdager....

For noen nydelige  sommerdager vi har hatt siste uka. Når gradestokken viser 28 grader i skyggen i Norge i mai til og med..det er luksus det.


(Må bare vise dere disse små søte leirehusene/pottene og urtepinnene som jeg fant på denne siden. Masse spennende inspirasjon å finne der)

Blir stille fra meg i noen dager (eller det har det vel egentlig vært denne uka pga MYE på agendaen men). Vi reiser til Nord Norge i dag og skal være til mandagen. Vi skal i konfirmasjon å besøke familien til pantonemannen. Kan ikke si jeg gleder meg til å reise fra 22 grader i skyggen (som gradestokken viser nå kl 09.50) til 7 grader men.... blir jo koselig å se familien igjen :)

Ønsker alle en riktig flott helg.

4 kommentarer:

  1. Elsker sånne shoppingtips, takk for at du deler!! Håper dere får noen fine dager i Nord-Norge og at solen skinner der også :) Klemmer

    SvarSlett
  2. Herlige bilder, de var jo så fine!!
    Ha en herrrlig tur nordover - vi skal kose oss hjemme i finværet;)

    SvarSlett
  3. Hei min vakre!
    Endelig fikk jeg besøkt deg igjen, du har lagt igjen så koselige hilsner hos meg *det varmer*!

    Jeg har vært litt utafor om dagen, bloggene mine har blitt hacket, matbloggen er slettet og min interiørblogg er jo bare kaos. Jeg kjenner at jeg ikke har overskudd til å sitte og korrigere alt, men men.

    Så herlig inspirasjonsbilder. Koose deg i nord.

    Ønsker deg en deilig pinsehelg, jeg håper du har like fint vær som meg. Jeg skal på stranda i dag og i morgen kommer det grillbesøk :)

    Stor klem fra meg!

    SvarSlett
  4. Jeg har flyttet bloggen min etter at den ble hacket og håper du vil følge meg her inne fabelaktigebloggen.blogspot.com

    Jeg håper du har hatt en finfin pinse og at du har hatt sol og varme.

    Stor og god klem
    Maia

    SvarSlett