22. mai 2012

Med ønsker

om en fantastisk nydelig tirsdag til dere alle :)


Her blir det en varm og nydelig vårdag. Temperaturen er allerede 14 grader i skyggen. Gleder meg til å komme hjem fra jobb å sette meg i solveggen for å nyte noen etterlengta solstråler.

Stemmen er fortsatt borte her og jeg har fått snakke/hviskeforbud av legen fram til fredag. Innen da skulle visstnok stemmen min være tilbake (krysser inderlig fingra for det). Det som er mest frustrerende oppi det hele er når man ikke får forklart ting. Man får spørsmål, men man kan ikke svare annen enn med massiv gestikulering/miming og notering. Og når man sliter med kronisk munndiaré til vanlig, er ikke dette drømmesituasjonen for å si det slik :) Men men... Man får gjøre det beste ut av det :)

Nyt dagen folkens.

3 kommentarer:

  1. nydlig bilde av fine ting. :)

    vi har gåvedryss på gang, kjem eit til gåvedryss i dag. Fine premiar, kom og bli med.

    Ha ein fin dag.
    og du ; good bedring, håper stemma di kommer kjapt tilbake.

    Henriette

    SvarSlett
  2. Nyyyt den deilige dagen du og Jane:)
    Og du, jeg syns det hørtes deilig ut og miste stemmen for noen dager jeg, så får mannen ta seg av vekking (skriking) og ryddemas, hehe:)

    SvarSlett
  3. God bedring!! Så irriterende å ikke ha stemme - selv om han jeg bor sammen med sikkert hadde vært sjeleglad for det ;-) Nyt findagen!

    SvarSlett