29. oktober 2013

Oppdatering av blogg




Hallooooo blogger. Hva skjer? Skal oppdatere bloggen med ny header og nye farger, men hva skjer...joa at det blir en grå rute rundt alle tekstene og headeren min. Selv om jeg laster opp de jeg allerede har laget fra før så blir det en grå rute rundt eller så blir det en sort firekant. Kjenner det koker inni hodet mitt nå. Hva er galt med blogger i dag? Flere som har opplevd dette, eller opplever blogger som merkelig i dag? Noen som vet hva jeg må gjøre for og få det til å funke syng gjerne ut.

7 kommentarer:

  1. sjekk her http://www.fabelaktive.com/2013/10/hvit-header-bakgrunn-en-umulighet.html

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen tusen tusen tusen takk Maia. Du er en engel. Nå ble det endelig orden på sakene ;-)

      Slett
  2. Hoho, Maia er en veldig kjekk bloggeengel altså, ikke sjeldent hun har hjulpet meg heller:))
    Så godt det ordnet seg:)

    SvarSlett
  3. Ja, jeg vet, sleit med det samme selv og irriterte meg grønn til fabelaktig-Maia redda dagen! Skulle til å linke deg dit, men ser hun kom meg i forkjøpet selv :)

    SvarSlett
    Svar
    1. He he...godt det er flere av oss som ikke har fått med seg alt ;-) Ja uten hjelp fra Maia vet jeg ikke hva jeg hadde gjort. Men ellers takk for hjelpa da :-)

      Slett
  4. Hei
    Tusen takk for fine ord hos meg. Ble så glad. Og så sant det du sier, bruke tid og krefter på det som betyr noe, og gi blaffen i de mindre viktige tingene!
    Det der med headeren har jeg jobbet lenge med, til jeg fant ut at en må bruke png bilder. Det hjalp. Ser ikke det du beskreiv her på bildene, så kanskje du fikk ordnet det?

    Klem Tonje

    SvarSlett
  5. Kjedelig når man står fast på slike tekniske ting. Flott at du fikk hjelp av snille Maia!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett